Logo
تاریخ : چهارشنبه 20 دي 1402
کد 26

برنامه درسی نيمسال 2-1402

برنامه درسی نيمسال 2-1402 برای ترمهای مختلف

-
برنامه دوره کارشناسی اپتیک و لیزر نیمسال تحصیلی 2-1402/ترمها.pdf
برنامه درسی ترم 2 کارشناسی ارشدفیزیک.docx
دانشجویان عزیز کارشناسی مهندسی اپتیک و لیزر لطفا نکات زیر را در موعد انتخاب واحد در نظر داشته باشید:


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1- برنامه نوشته شده فعلاٌ نهایی نیست.
2- با توجه به برنامه نوشته شده فوق برای هر ترم، انتخاب واحد خود را انجام دهید. در صورتی که میخواهید درسی را خارج از ترم خود اخذ کنید، با استاد راهنما یا مدیر گروه مشورت کنید. برخی از دروس به دلیل تغییر سرفصل دروس از سال 1399، قابل تطبیق برای همه دانشجویان نیستند.
3- دانشجوی ترم آخر به کسی گفته میشه که تعداد واحدهای باقیمانده اش 24 یا کمتر باشد. این دانشجو میتواند همه واحدهای باقیمانده را اخذ کند حتی اگر مشروط شده باشد.
4- درس قطبش به عنوان درسی اختیاری برای دانشجویان ترم 6 ارایه شده است. لازم به ذکر است تعداد کل واحدهای اختیاری دانشجو جهت فارغ التحصیلی باید (حداقل) 10 باشد.
5- درس لیزر حالت جامد برای دانشجویان ورودی 99 و مابعد درس اختیاری دو واحدی و برای دانشجویان ماقبل درس تخصصی سه واحدی محسوب میشود.
6- درس آز لیزر 2 برای دانشجویان ورودی 99 و بعد از آن درس اختیاری محسوب میشود. برای دانشجویان ورودی ماقبل 99 درس اصلی است و حتما باید گذرانده شود.
7- درس آز منابع تغذیه لیزر در این ترم به جای درس تخصصی آز فیبر نوری ارایه شده و لازم است دانشجویان ترم 8 حتماً آنرا اخذ کنند.
8- دانشجویان علاوه بر دورس ارایه شده گروه لازم است از دروس عمومی و  معارف نیز را دروس مجاز را  اخذ کنند. برای دانشجویان ترم 2 درس زبان خارجه و اندیشه اسلامی 1 توصیه میشود.       
9- درس منابع تغذیه لیزر جزو دروس اختیاری و برای دانشجویان ترم 8 ارایه شده است.                                 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 20 دي 1402
  • ساعت 19
  • توسط مدير سايت گروه مهندسی اپتیک و لیزر
  • تعداد بازدید 106
نظرات شما
captcha refresh